خانهاخبارافتتاح نمایشگاه طلایه داران اقتصاد مقاومتی در پایتخت کشور با حضور مقامات کشوری
افتتاح نمایشگاه طلایه داران اقتصاد مقاومتی در پایتخت کشور با حضور مقامات کشوری
اخبار

افتتاح نمایشگاه طلایه داران اقتصاد مقاومتی در پایتخت کشور با حضور مقامات کشوری

افتتاح نمایشگاه طلایه داران اقتصاد مقاومتی در پایتخت کشور با حضور مقامات کشوری

صمنفاطمه غنی پورic-clock05 دی 1402

این نمایشگاه که صبح امروز با حضور مسئولین کشوری افتتاح شد، پنج حوزه اصلی اقتصاد مقاومتی را در غرفه های مختلف ارائه داده است، که یکی از این حوزه ها صندوق های مردم نهاد می باشد که از سراسر کشور تنها چهار صندوق به این نمایشگاه دعوت شده اند و دستاوردهای خود را ارائه می دهند.

صندوق صادق آباد نیز به عنوان یکی از برترین صندوق های استان در این نمایشگاه حضور یافته و به ارائه دستاورد های خود پرداخته است.

در روز اول نمایشگاه سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور و سردار نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران ضمن بازدید از بخش های مختلف نمایشگاه ، از غرفه صندوق صادق آباد نیز بازدید کردند .

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه مقاومت در برابر هجمه دشمنان تنها با کمک مردم انجام می‌شود، افزود: امروز در جنگ تمام عیاری با دشمنان هستیم؛ اگر می‌خواهیم در جنگ اقتصادی مقاوم، پیروز و اقتصاد مقاومتی موفق شویم و همچون حوزه نظامی بازدارندگی داشته باشیم حتما باید مردم را در اقتصاد نقش دهیم.

سردار زهرایی اضافه کرد: نمایشگاه طلایه داران اقتصاد مقاومتی که در سازمان بسیج در حال برگزاری است بر این تاکید دارد که مردم اراده و باور را در جنگ اقتصادی دارند و همچون بزنگاه‌های انقلاب پای کار بوده و محکم ایستادند.

وی اذعان داشت: شبکه عظیم بسیج با راه‌اندازی قرارگاه اقتصاد مقاومتی ثابت کرده که تنها شبکه مویرگی و گسترده‌ای در سراسر کشور است که می‌تواند مردم پایگی اقتصاد را رقم زده و به اثبات برساند.

سردار زهرایی تاکید داشت: در این نمایشگاه، بسیج فهم خود از سند اعتلا و در مردم پایه کردن اقتصاد، زنجیره، ارزش، تولید، تبدیل و تجارت با رویکرد دانش بنیان و توسط نخبگان را ارائه می‌کند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور تصریح کرد: مدل‌های رفتاری و الگو‌های موفق بسیج در اقتصاد مقاومتی و مردم پایگی اقتصاد در این نمایشگاه کار می‌شود و نزدیک به صد نمونه را در این نمایشگاه مشاهده می‌کنیم.